Αυτή η πρόσφατα καταγεγραμμένη συνομιλία πρόσφατα ανάμεσα στον Stephen Krashen και τον Steve Kaufmann αξίζει τα 30 λεπτά που θα αφιερώσετε για να την παρακολουθήσετε (ή να την ακούσετε στο background ενώ κάνετε κάτι άλλο). Το θέμα είναι: πως οι φοιτητές μαθαίνουν τις γλώσσες μέσα από τόνους διαβάσματος αντίθετα με αυτούς που δουλεύουν περισσότερο με τη γραμματική ή άλλες μεθόδους. Το τμήμα το σχετικό με το ρόλο της γραμματικής που αφορά τόσο την L1 (μητρική γλώσσα) όσο και την L2 (πρώτη επιλογή δεύτερης γλώσσας) είναι ιδιαιτέρως ενδιαφέρον.
Πηγή: Από το blog του Μιθριδάτη.